Laatulupaus
1. Tarjottavat liikennepalvelut
Tarjoamme tilaus- ja linjaliikennettä linja-autoilla asiakkaiden tilausten ja sovittujen reittien mukaisesti Suomessa sekä tilausajoliikennettä ulkomailla.
2. Palveluista tiedottaminen
Mahdollisista uusista linjaliikennereiteistä tai aikataulujen muutoksista ilmoitamme www-sivuillamme. Poikkeustilanteista linjaliikenteessä pyrimme saamaan tiedon asiakkaille/oppilaalle/huoltajalle tekstiviestillä tai sähköpostitse sekä soittamalla palvelun vastuuhenkilölle (esim. rehtori koulukuljetuksissa). Myös asiakkaat itse ilmoittavat poikkeustilanteista (esim. etäkohteet koulukyydeissä) ja poikkeama huomioidaan reitityksessä.
Tilausajopalvelujen muutoksista ja niiden mahdollisista peruuntumisista tiedottaminen tapahtuu suoraan tilaajalle.
3. Lippujärjestelmä ja hinnoittelu
Linjaliikenteessä käytössämme on Matkahuollon kilomeripohjainen lippuhinnoittelu sekä Pusatechin rahastuslaitteet. Linjaliikenteen reiteillä voi maksaa lipun rahalla tai ladattavaa Matkahuollon matkakorttia käyttäen. Pankki- ja luottokortit eivät käy maksuvälineenä.
4. Linja-autot
Käytössämme on kuusi erikokoista linja-autoa, paikkaluvultaan 10-49 välillä. Kaikissa penkeissä on turvavyöt ja jokaisessa autossa on alkolukko. Yhdessä ajoneuvoistamme on inva-varustus.
5. Asiakastyytyväisyys
Jokainen matkustaja voi halutessaan laittaa meille palautetta nettisivujen kautta, lähettää meille sähköpostia tai soittaa. Seuraamme asiakastyytyväisyyttä sopimusasiakkaiden kanssa käytävissä neuvotteluissa tai muissa yhteydenottotilanteissa. Myös kuljettajilta saatu palaute huomioidaan.
6. Palautteiden käsittely, hinnanpalautus, sopimuksen purku ja vahingonkorvaukset
Palautteet kirjataan, käsitellään kuljettajien kanssa ja sovitaan jatkotoimenpiteistä. Asiakas saa palautteestaan vastineen niin halutessaan.
Mikäli palaute oikeuttaa mahdolliseen hinnan korjaukseen/palautukseen ja virhe johtuu Tillgren Linesin toiminnasta, niin sovimme mahdollisesta korvauksesta suoraan asiakkaan kanssa.
7. Erityisryhmät
Pyrimme huomioimaan liikuntarajoitteiset ja erityisjärjestelyjä toivovat asiakkaat mahdollisimman hyvin. Palvelukyydeissä käytämme inva-varusteltua ajoneuvoa asiakkaan kunnon sitä vaatiessa. Lisäksi avustamme ja autamme avustusta tarvitsevia matkustajia. Toivomme, että asiakkaat ilmoittavat erikseen avustamistarpeesta, niin voimme paremmin vastata tarpeisiin.